Asiakaspalvelu ja tuki
Kuinka voimme auttaa?
Sopimukset ja tilaukset
Maksuton asiakaspalvelumme palvelee sopimuksia ja tilauksia koskien arkisin ma-pe klo 8-17.
Laskutusasioissa auttaa kumppanimme Ropo numerossa 017 366 7000 ma-pe klo 8-20, sähköpostitse asiakaspalvelu@ropo.com tai chatin kautta: myropo.fi
Tekninen tuki (Kaisa Helppari) auttaa sinua laitteiden ja ohjelmien asennuksessa sekä käytössä arkisin ma-pe klo 8-17.
Puhelun hinta 1,37 €/ min + pvm/mpm. Jonotusajalta veloitetaan normaali puhelinmaksu.
Tee häiriöilmoitus, jos laitteesi tai nettiyhteytesi ei toimi.
Maksuton käyttövalvomo palvelee vuoden jokaisena päivänä ympäri vuorokauden ja käynnistää tarvittaessa laajemman viankorjauksen.
Ota yhteyttä kuluttajamyyntiin sähköpostitse tai katso myyjien suorat yhteystiedot.
Yritykselle Kaisanetin tuotteet ja palvelut saat käyttöön tytäryhtiömme Data-Enterin yritysmyyjien avulla.
Löydät yritysmyyjien yhteystiedot DataEnterin sivuilta.
Muut yhteystiedot
Johtoryhmän sekä markkinoinnin ja viestinnän yhteystietoihin pääset alta.